Kargı’da bir kişi eşiyle tartıştıktan sonra bileğini keserek intihar teşebbüsünde bulundu.
Edinilen bilgiye göre, dün gece yaşanan talihsiz olayda S.K. isimli şahıs, il dışında bulunan eşiyle görüşmesinin tartışmalı geçmesi üzerine bunalıma girdi. Bıçakla sol bileğini keserek intihara kalkıştı. Kargı Ahmet Hamdi Akpınar Devlet Hastanesi’ne kaldırılan şahıs, tedavi altına alındı. Şahsın, hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.
Eşine kızdı bileğini kesti!
Kargı’da bir kişi eşiyle tartıştıktan sonra bileğini keserek intihar teşebbüsünde bulundu.
Yorumlar
Trend Haberler
Başkan Hamit Dereli’ye ‘Tabiat Parkı’ teşekkürü
Demiral: ‘Teşkilat disiplini, başarının vazgeçilmezidir’
Hakan Çelik: ‘Öğrenciler üzerinden siyasi ayrımcılık kabul edilemez’
Yaren & Furkan çiftinin nikahını Başkan Dereli kıydı
Kaymakam Akman'dan Vali Çalgan’a veda ziyareti
Kargı'da 20 kişiye iş imkanı: Son başvuru tarihi 26 Haziran




