Kargı’da bir kişi eşiyle tartıştıktan sonra bileğini keserek intihar teşebbüsünde bulundu.
Edinilen bilgiye göre, dün gece yaşanan talihsiz olayda S.K. isimli şahıs, il dışında bulunan eşiyle görüşmesinin tartışmalı geçmesi üzerine bunalıma girdi. Bıçakla sol bileğini keserek intihara kalkıştı. Kargı Ahmet Hamdi Akpınar Devlet Hastanesi’ne kaldırılan şahıs, tedavi altına alındı. Şahsın, hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.
Eşine kızdı bileğini kesti!
Kargı’da bir kişi eşiyle tartıştıktan sonra bileğini keserek intihar teşebbüsünde bulundu.
Yorumlar
Trend Haberler
Milli Savunma Bakanlığı Kurtarma anına ait fotoğrafları paylaştı
Kargı'da kaybolan vatandaş askeri helikopterle kurtarıldı
Kargılı muhtar ve vatandaşlardan Başkan Gelgör'e ziyaret
Başkan Dereli'den Bekir Kızılkaya için geçmiş olsun mesajı
Kargılı genç şef dünya mutfağında zirveye çıktı
Milletvekili Kaya, Kargılı muhtarları TBMM'de ağırladı


