Başkan Hamit Dereli’den Sinop Belediye Başkanı Gürbüz’e ziyaret
Başkan Hamit Dereli’den Sinop Belediye Başkanı Gürbüz’e ziyaret
İçeriği Görüntüle

Valilik makamında gerçekleşen ziyarette, görev süreleri boyunca Kargı ve Bayat ilçelerinde yürüttükleri çalışmalarla ilgili değerlendirmelerde bulunuldu.

Vali Ali Çalgan, ilçelerde görev yaptıkları süre içerisinde özveriyle hizmet eden Kaymakam Oğuzhan Akman ve Kaymakam Kerem Yüce’ye teşekkür ederek, yeni görev yerlerinde başarılar diledi.

729785135 1539612117667702 7470882558680233329 N

Vali Çalgan, kamu hizmetlerinin etkin ve verimli şekilde yürütülmesi noktasında kaymakamların ilçelerde önemli sorumluluklar üstlendiğini belirterek, her iki kaymakama da bundan sonraki görevlerinde kolaylıklar temennisinde bulundu.

Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin iletilmesinin ardından sona erdi.