Çorum’un Kargı ilçesinde Atatürk İlkokulu Çevre ve Temizlik Kulübü Kargı Yaylasında çevre temizliği yaptı.
Kargı Atatürk İlk Okulu Çevre ve Temizlik Kulübü Kargı yaylasında piknik yaptı. Daha önceden pikniğe gelenlerin çevreye çöp atarak kirlettiklerini gören kulüp üyeleri, pikniğin ardından Kargı yaylası’na dağılarak çevre temizliği yaptı.
Atatürk İlkokulu Çevre ve Temizlik Kulüp danışman Öğretmeni Münip Tabakoğlu, piknik için geldikleri Kargı Yaylası’ndaki çevre kirliliğine duyarsız kalamadıklarını ve yaklaşık 1 saatte 40 poşet çöp topladıklarını belirterek piknik yapan vatandaşları çevre temizliği konusunda daha duyarlı olmaya davet etti. 

Büyükler kirletti, çocuklar temizledi
Çorum’un Kargı ilçesinde Atatürk İlkokulu Çevre ve Temizlik Kulübü Kargı Yaylasında çevre temizliği yaptı.
Yorumlar
Trend Haberler
Başkan Hamit Dereli’ye ‘Tabiat Parkı’ teşekkürü
Demiral: ‘Teşkilat disiplini, başarının vazgeçilmezidir’
Hakan Çelik: ‘Öğrenciler üzerinden siyasi ayrımcılık kabul edilemez’
Yaren & Furkan çiftinin nikahını Başkan Dereli kıydı
Kaymakam Akman'dan Vali Çalgan’a veda ziyareti
Kargı'da 20 kişiye iş imkanı: Son başvuru tarihi 26 Haziran




