Çorum’un Kargı ilçesinde Atatürk İlkokulu Çevre ve Temizlik Kulübü Kargı Yaylasında çevre temizliği yaptı.
Kargı Atatürk İlk Okulu Çevre ve Temizlik Kulübü Kargı yaylasında piknik yaptı. Daha önceden pikniğe gelenlerin çevreye çöp atarak kirlettiklerini gören kulüp üyeleri, pikniğin ardından Kargı yaylası’na dağılarak çevre temizliği yaptı.
Atatürk İlkokulu Çevre ve Temizlik Kulüp danışman Öğretmeni Münip Tabakoğlu, piknik için geldikleri Kargı Yaylası’ndaki çevre kirliliğine duyarsız kalamadıklarını ve yaklaşık 1 saatte 40 poşet çöp topladıklarını belirterek piknik yapan vatandaşları çevre temizliği konusunda daha duyarlı olmaya davet etti. 

Büyükler kirletti, çocuklar temizledi
Çorum’un Kargı ilçesinde Atatürk İlkokulu Çevre ve Temizlik Kulübü Kargı Yaylasında çevre temizliği yaptı.
Yorumlar
Trend Haberler
Milli Savunma Bakanlığı Kurtarma anına ait fotoğrafları paylaştı
Kargı'da kaybolan vatandaş askeri helikopterle kurtarıldı
Kargılı muhtar ve vatandaşlardan Başkan Gelgör'e ziyaret
Başkan Dereli'den Bekir Kızılkaya için geçmiş olsun mesajı
Kargılı genç şef dünya mutfağında zirveye çıktı
Milletvekili Kaya, Kargılı muhtarları TBMM'de ağırladı


