Gerçekleştirilen ziyaretlerde kurum müdürleriyle bir araya gelen Gül ve Çağlar, ilçede yürütülen çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulundu.
Kargı Ülkü Ocakları Başkanlığı tarafından yapılan açıklamada, ziyaretlerde gösterilen misafirperverlikten dolayı kurum müdürlerine teşekkür edildi.
Açıklamada, “Kargı Ülkü Ocakları olarak MHP Kargı İlçe Başkanımızla birlikte resmi makam ziyaretlerinde bulunduk. Misafirperverliklerinden dolayı müdürlerimize teşekkür ederiz” ifadelerine yer verildi.