Her yıl eğitim döneminin son gününde düzenlediği ikramı bu yıl da sürdüren Aksu, etkinliğin artık geleneksel hale geldiğini belirtti. Okul bahçesinde gerçekleştirilen ikramda öğrenciler ve öğretmenler bir araya gelirken, eğitim yılının yorgunluğu samimi bir ortamda uğurlandı.
Yeni Mahalle Muhtarı Hüseyin Aksu, yaptığı açıklamada, "Her yıl gerçekleştirdiğimiz bu ikramı artık geleneksel hale getirdik. Yıl boyunca büyük emek veren öğrencilerimize ve fedakârca görev yapan öğretmenlerimize eğitim-öğretim yılının son gününde küçük de olsa bir ikramda bulunmak istedim. Tüm öğrenci ve öğretmenlerimize iyi tatiller diliyor, yeni eğitim yılında sağlık ve başarılar temenni ediyorum." dedi.
Öğrenciler ve öğretmenler de nazik ikramından dolayı Muhtar Hüseyin Aksu'ya teşekkür ederek, bu anlamlı geleneğin devam etmesinden duydukları memnuniyeti dile getirdi.