Bir eğitim öğretim döneminin daha geride bırakıldığını belirten Peker, bu süreçte yalnızca derslerin değil; gayretin, sabrın ve kararlılığın da muhasebesinin yapıldığını ifade etti. Okullarda çalan her zilin ve tutulan her notun; öğrencilerin çabası, öğretmenlerin rehberliği ve ailelerin desteğiyle anlam kazandığını vurgulayan Peker, alınan karnelerin yalnızca bir sonuç değil; bir sürecin, bir yolculuğun ve gelişmenin güçlü adımları olduğunu kaydetti.
Öğrencilere mesaj
Öğrencilere seslenen Peker, onların Türkiye’nin yarınlarını omuzlarında taşıyacak en değerli hazine olduğunu belirtti. Öğrenme sürecinde zorlanılan anlarda vazgeçilmemesi gerektiğini vurgulayan Peker, asıl başarının mücadeleyle hayat bulduğunu ifade etti.
Peker, karnelerde önemli olanın gösterilen irade ve ilerleme cesareti olduğunu belirterek, tatilin yalnızca dinlenme zamanı olmadığını; öğrencilerin kendilerini tanıması, merak ettiklerini keşfetmesi ve hayallerini büyütmesi için önemli bir fırsat olduğunu dile getirdi.
Türkiye Yüzyılı’nın ezberleyen değil düşünen, bekleyen değil üreten, vazgeçen değil yoluna devam eden gençlerle inşa edileceğini belirten Peker, öğrencilerin yaz tatilini verimli değerlendirmelerini istedi.
Öğretmenlere teşekkür
Mesajında öğretmenlere de seslenen Kargı İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat Peker, bir çocuğun hayatında iz bırakmanın büyük bir sorumluluk olduğunu ifade etti.
Öğretmenlerin kimi zaman tek bir cümleyle umut olduğunu, kimi zaman bir bakışla yol gösterdiğini belirten Peker, sınıflarda harcanan emeğin ülkenin geleceğine yapılan en stratejik yatırım olduğunu vurguladı.
Peker, öğretmenlere özverileri, sabırları ve inançları için teşekkür etti.
Velilere destek vurgusu
Velilere de mesajında yer veren Peker, çocukların eğitim yolculuğunda ailelerin gösterdiği ilgi ve sorumluluğun okul ile aile arasında kurulan en güçlü köprü olduğunu belirtti.
Bu ortak duruşun öğrencilerin hem akademik hem de insani gelişimini güçlendirdiğini ifade eden Peker, velilerin evlatlara ve maarif camiasına verdikleri destekle büyük ve güçlü bir aile olunduğunu gösterdiğini kaydetti.
Sağlıklı ve huzurlu tatil dileği
Kargı İlçe Milli Eğitim Müdürü Murat Peker, mesajının sonunda tüm öğrenci, öğretmen ve velilere sağlıklı, huzurlu ve verimli bir tatil temennisinde bulundu. Peker, yeni eğitim döneminde aynı inanç ve kararlılıkla yeniden buluşmayı diledi.